שאלות נפוצות

האם ניתן לאסוף את המוצרים מהחנות?
כמובן! ניתן לאסוף כל מוצר המוצג באתר תמליל במשרדינו הראשיים, ברחוב המלאכה 15 באור יהודה.
יש לוודא מראש כי למוצר מלאי מידי. (3148* או 03-5748611)

מהן שעות הפעילות בחנות?
שעות הפעילות הינן בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל-17:00

האם מחירי האינטרנט והמחיר בחנות זהה?
כמובן! אתר החברה עבורינו הוא בבחינת אמצעי פרסום נוסף של סל המוצרים הרחב שלנו, הרכישה יכולה להתבצע בכל דרך, המחיר באיסוף עצמי אינו כולל עלויות משלוח כמובן.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
וודאי. פרסום מחירי המוצרים באתרי אינטרנט חייב להיות כולל מע"מ על פי החוק.

מה לגבי אחריות למוצרים באתר?
חברת תמליל מייחסת חשיבות עליונה לעניין האחריות. לכן, בתחתית הפירוט של כל מוצר מצויינת תקופת האחריות הרלוונטית. האחריות ניתנת על-פי רוב על-ידי היבואן הרשמי של המותג לתקופות שונות, בדרך כלל מדובר באחריות המקסימלית הקיימת בשוק לאותו מוצר.

מהי "קנייה בטוחה"?
קנייתך באתרנו בטוחה - אנו דואגים לשקט האישי שלך בעת הרכישה:
ניתן לבצע רכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי ללא חשש.
האתר מצויד במערכות לאבטחת מידע ולשמירה על הפרטיות המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. שרתי האבטחה מאפשרים הצפנה וקידוד של המידע העובר ברשת. פרטי הלקוח השונים לרבות פרטי החיוב נשמרים באופן מוצפן והמאובטח ביותר והגישה אליהם ניתנת לגורם פנימי מוסמך מטעמנו בלבד!

האם חייבים לשלם באשראי?
לא ולא. מערכת "קנייה בטוחה" מאפשרת רכישה מקוונת ללא כל חשש.
אך אין זו הדרך היחידה!
*ניתן להזמין מוצר דרך האתר ולדלג על התשלום בכרטיס אשראי - הזנת פרטי האשראי בעת ההזמנה אינה נחוצה לנו במקרה זה, אנו ניצור איתכם קשר להשלמת פרטי התשלום.
*ניתן כמו כן להזמין מוצרים טלפונית ולשלם בעת האיסוף העצמי מהחנות בכל אמצעי התשלום המקובלים.

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם?
כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "איסוף עצמי" לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה במחסני החברה ברחוב המלאכה 15 אור יהודה כל זאת בתיאום מראש ולפי סיכום.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי?
כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי (ניתן לדלג על התשלום בכרטיס אשראי). את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו.

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי?
אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם נמצאים בהישג יד ו/או מוכנים וארוזים למשלוח עבורכם בפתח היציאה ממחסני החברה.

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד?
כן, חלק מהמוצרים נמצאים במלאי אבל לידיעתכם עם מבחר של כ-7,500 מוצרים אין אפשרות להחזיק מלאי זמין של כולם ולכן יש ליצור הזמנה באתר ואנו נדאג להביא את המוצר למלאי במידה ואיננו במלאי החנות / מחסן.

המחירם באתר נכונים? מעודכנים? מה קורה אם טעיתם במחיר?
מחירי המוצרים מתעדכנים יום יום. מעל 500 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה, טעויות סופר או טעויות במחירוני היבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח?
שליח בתוך גוש דן: 35 ש"ח
שליח מחוץ לגוש דן : 35 ש"ח
שליח VIP בגוש דן בלבד (בכפוף למלאי) : 55 ש"ח
דואר רשום: לא קיימת אפשרות של משלוח בדואר
*העלויות והמחירים מתייחסים למשלוח רגיל במדינת ישראל, משלוח של מוצרים בינוניים, גדולים וחריגים ישנם עלויות ומחירים שונים בהתאם למוצר גודלו ומשקלו.

משלוח בגוש דן מתייחס לישובים הבאים:

  • הגרעין: תל אביב-יפו.
  • הטבעת הפנימית: פתח תקווה, בת ים, חולון, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, אזור, רמת השרון, הרצליה, גליל ים, קריית אונו, אור יהודה וכפר שמריהו.
  • הטבעת התיכונה: גבעת שמואל, יהוד, הוד השרון, רעננה, כפר סבא, ראשון לציון, סביון, יהוד-מונוסון, גני תקווה, כפר מעש, גת רימון, בית דגן, גנות, מגשימים, מזור, חמ"ד, כפר חב"ד, געש ושפיים.
  • הטבעת החיצונית: גבעת השלושה, עינת, ראש העין, כפר קאסם, קלנסוה, נחשונים וכפר סירקין.

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם?
לקריאת התקנון לחצו כאן

מעוניינים להתייעץ?
צרו איתנו קשר ללא כל התחייבות