תמיכה

אחריות, תמיכה טכנית ושירות לקוחות

בכל פנייה לתמיכה רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

תמיכה ושרות למוצרי DELL
למוצרי DELL ניתנת אחריות ותמיכה ע"י מעבדות DELL ישראל (יעל פתרונות)
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת DELL בטלפון 09-9527555

תמיכה ושרות למוצרי HP
למוצרי HP ניתנת אחריות ותמיכה ע"י HP ישראל בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת HP בטלפון 09-8304848 בין השעות 9:00-18:00

תמיכה ושרות למוצרי OKI
למוצרי OKI ניתנת אחריות ותמיכה ע"י שר אלקטרוניקה בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שר אלקטרוניקה בטלפון 03-6174777 בין השעות 9:00-17:00

תמיכה ושרות למוצרי Fuji
למוצרי Fuji ניתנת אחריות ותמיכה ע"י פוג'י ישראל (שמעוני) בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שמעוני בטלפון 03-9250666 בין השעות 8:00-16:30

תמיכה ושירות למוצרי Canon
למוצרי Canon ניתנת אחריות ותמיכה ע"י
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של Canon טלפון: 800 / 805 / 072-2558808, שעות וימי פתיחה ראשון עד חמישי,  8:30 – 17:30

תמיכה ושירות למוצרי PROVISION
למוצרי PROVISION ניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן - פיקוק מחשבים בע"מ בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת פיקוק מחשבים בטלפון 09-7601346 שלוחה 5 או 09-7444997 בין השעות 8:00-17:00

תמיכה ושרות למוצרי Brother
למוצרי Brother ניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן - רשף פתרונות הנדסה בע"מ בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת רשף פתרונות הנדסה בע"מ א-ה בין השעות 09:00-17:00 בטלפון:  03-5688456

תמיכה ושרות למוצרי אפסון Epson
למוצרי Epson ניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן - אפסון ישראל בע"מ בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת אפסון ישראל בע"מ טלפון: 03-6144300

תמיכה ושרות למוצרי ASUS
למוצרי ASUS ניתנת אחריות ותמיכה ע"י ASUS ישראל בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת ASUS בטלפון 073-2248174 בין השעות 8:00-17:00

תמיכה ושרות למוצרי Microsoft
למוצרי Microsoft ניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון ‎09-7625400‎, בימים א'-ה' בין השעות ‎08:00-18:00

תמיכה ושרות למסכי Philips / AOC
ניתן ליצור קשר עם מעבדת חברת SERVPRO בטלפונים - 03-5598555 / 9770*

תמיכה ושירות למדפסות XEROX
ניתן ליצור קשר עם מרכז התמיכה של זירוקס ישראל בטלפון - 073-7151902

תמיכה ושרות למוצרי Apple
שירות לקוחות 1-700-70-18-70, שעות פעילות 09:00-15:00

תמיכה ושרות למוצרי TP-Link / Logitech
למוצרי TP-Link / Logitech ניתנת אחריות ותמיכה ע"י בנדא בע"מ בלבד
בכל בעיה, שאלה, טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת בנדא בטלפון ‎073-2660699, שעות הפעילות בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00

תמיכה ושרות לטונרים וראשי דיו

*המידע המופיע מעלה בדגש על מספרי הטלפון לתמיכה הועתק מאתרי החברות השונות ורוכז באתרנו לנוחיות המשתמשים ואין הנהלת האתר אחראית על נכונותו, בכל מקרה בו ישנה טעות במידע המידע המופיע באתר החברות השונות הוא שקובע

מעוניינים להתייעץ?
צרו איתנו קשר ללא כל התחייבות